Vzdělávejte své zaměstnance
Ujistěte se, že obsluha ví, jaké produkty používáte do svých pokrmů a nápojů. U kávy je například důležité vědět, jak se chuť rostlinných nápojů může lišit od sebe navzájem i od kravského mléka. Zaměstnanci by měli být připraveni popsat, jak dobře rostlinné produkty poskytují krémovitost a konzistenci kávy, kterou hosté očekávají. Vzhledem k tomu, že mnoho z těchto produktů obsahuje potenciální alergeny, připomeňte personálu, aby se při podávání nápojů nebo pokrmů se sójou, lepkem nebo ořechy hostů ptali na jejich alergie.
Šiřte informace
Nezapomeňte, že někteří spotřebitelé preferují rostlinnou stravu, proto ji v menu viditelně označte. V opačném případě riskujete, že přijdete o zákazníky, kteří takové pokrmy cíleně vyhledávají. Vyzkoušejte marketingové nástroje, jako jsou sociální média, newsletter nebo tabule a cedule v okolí restaurace, abyste propagovali své novinky a vysvětlili zákazníkům, proč jste je přidali. Taková prohlášení o vašich hodnotách mohou přilákat nové zákazníky nebo zvýšit loajalitu těch, které již máte.