Menu

Propagace rostlinného menu

Čtvrtek, Srpen 19, 2021

Výrobky na rostlinné bázi, jsou na trhu již nějakou dobu, takže mnozí z vašich hostů o nich již pravděpodobně slyšeli. Toto rostoucí povědomí (a v některých případech i preference) vám usnadní propagaci nových receptů. Zde je několik nápadů, které vám pomohou úspěšně zařadit rostlinné pokrmy i nápoje do vaší nabídky.

Vzdělávejte své zaměstnance

Ujistěte se, že obsluha ví, jaké produkty používáte do svých pokrmů a nápojů. U kávy je například důležité vědět, jak se chuť rostlinných nápojů může lišit od sebe navzájem i od kravského mléka. Zaměstnanci by měli být připraveni popsat, jak dobře rostlinné produkty poskytují krémovitost a konzistenci kávy, kterou hosté očekávají. Vzhledem k tomu, že mnoho z těchto produktů obsahuje potenciální alergeny, připomeňte personálu, aby se při podávání nápojů nebo pokrmů se sójou, lepkem nebo ořechy hostů ptali na jejich alergie.

 

 

Šiřte informace

Nezapomeňte, že někteří spotřebitelé preferují rostlinnou stravu, proto ji v menu viditelně označte. V opačném případě riskujete, že přijdete o zákazníky, kteří takové pokrmy cíleně vyhledávají. Vyzkoušejte marketingové nástroje, jako jsou sociální média, newsletter nebo tabule a cedule v okolí restaurace, abyste propagovali své novinky a vysvětlili zákazníkům, proč jste je přidali. Taková prohlášení o vašich hodnotách mohou přilákat nové zákazníky nebo zvýšit loajalitu těch, které již máte.

 

 

Související produkty