rostlinně_sefkuchar_Garden_Gourmet

Rostlinná polopenze s produkty Garden Gourmet®

Rostlinná polopenze s produkty Garden Gourmet®

OREA Hotels: 

Hotelový řetězec OREA HOTELS & RESORTS v současné době tvoří 20 hotelů po celé České republice v těch nejatraktivnějších lokalitách. Jednotlivé hotely se pravidelně umisťují na předních místech celostátních výkonnostních statistik v oblastech: luxusní víkend, rodinná dovolená, ikonické snídaně, výtečná gastronomie, firemní konference či animační programy pro děti.

Cílem hotelů OREA bylo nastavit polopenze tak, aby odpovídaly moderním trendům současnosti a vycházely z potřeb jejich klientely. Síť zavedla první rostlinnou polopenzi v České republice, o kterou se zasadil šéfkuchař Zdeněk Křížek. 

"Jedním z mých úkolů byla edukace provozu a ukázka nových trendů v gastronomii. Člověk trend prostě nezastaví a potřeby klientů jsou čím dál náročnější. Není to jen módní záležitost, ale přibývá i intolerancí. A v provozu, který musí každý den připravit přes 400 večeří, je jasný tlak na výpomoc s dalším produktem, a je to vlastně i nutnost. Zde vypomáhají právě produkty značky Garden Gourmet®" říká Zdeněk Křížek.

Rostlinná polopenze s produkty

Výsledek naší spolupráce

"Jedním ze standardů a pilířů našich polopenzí se stalo, že na večerním bufetu vždy musí být jeden pokrm rostlinného původu. Takže neustále nabízíme flexitariánské menu.

V tomto objemu jídel a v této kvalitě rádi kombinujeme pro rostlinné pokrmy vlastní výrobu s produkty značky Garden Gourmet®, protože jinak se nedá udržet konzistence. Nejsme ve fázi, že bychom byli na Garden Gourmet® závislí, ale rádi si s nimi vypomáháme v kombinaci s naší vlastní produkcí.

Kromě Garden Gourmet® Sensational burgeru se u nás hodně používají Garden Gourmet® veganské nudličky a rostlinná alternativa mletého masa a masových koulí."

roslinne pork

Komentář Zdeňka Křížka, šéfkuchaře OREA Hotels:

preparation Nestle

"Filozofie rostlinné stravy reflektuje můj životní styl. Jíst méně a nejíst tolik živočišných produktů je za mě ta správná cesta. Dalším faktem je, že potřeby klientely se mění. Myslím si, že každý z nás chce fungovat trošku jako flexitarián. Různorodost stravování je důležitá.

Znám kolem sebe i řadu odpůrců tohoto směru. Ale když si i oni zkusili 14 dnů stravovat se podobným způsobem, zjistili právě to, co jsem říkal na začátku: Že se cítí lépe a mají víc energie. To jsou za mě klíčové body k úspěchu. I šéfkuchaři většinou uznali, že to vůbec není špatný. A chutná to perfektně."