
- Novinky
- Aktuálně
Gastro Networking Troja 2024
Ve středu 5. září 2024 se v Trójském pivovaru konal již osmý ročník akce Gastro Networking Troja, který představoval networkingové koktejlové odpoledne. Tato událost opět přitáhla pozornost mnoha předních dodavatelů a velkoobchodníků působících v gastro odvětví, kteří prezentovali své produkty a nabídky. Mezi stánky s kuchyňským vybavením, službami a obchody s jídlem a pitím nechyběl ani stánek naší společnosti Nestlé Professional.
Hosté koktejlového odpoledne z řad současných i potencionálních obchodních partnerů si u našeho stánku mohli vychutnat nabídku produktů, které pro ně připravil kuchařský tým ve složení Radek Daníček, Martin Hanzl, Miloš Kopal a Jirka Středa. U stánku Nestlé Professional si zákazníci mohli vybrat z nabídky čtyř jídel.
Kachna a novinky Garden Gourmet®
Při sestavování menu se tentokrát náš kuchařský tým, rozhodl zaměřit na streetfoodové provedení nabízených pokrmů, aby ukázal možnosti využití našich produktových novinek v tomto dynamicky se rozvíjejícím odvětví.
Základem masové části menu určeného pro horké letní odpoledne bylo kachní maso.
„Chtěli jsme ukázat, že chuť našich produktů ladí také v kombinaci s jiným druhem masa, než jsou v české kuchyni běžně prezentované vepřové a hovězí. Menu často sestavuji, když jsem hladový a inspiruji se tím, na co mám právě chuť. Kachna je česká klasika,“ říká Radek Daníček.
Díky tomu si návštěvníci akce mohli pochutnat na burgeru s trhaným kachním stehnem, citrusovou majonézou a slaninovým jamem nebo na uzené kachně pastrami s karamelovým zelím a petrželí na kyselo.
Vedle kachních street foodových specialit jsme samozřejmě nabízeli také veganské pokrmy s novinkami značky Garden Gourmet®. Bylo těžké se rozhodnout, zda ochutnat Garden Gourmet® Sensational™ Veganské stripsy v briošce se zázvorovou okurkou a chedarem nebo květákové žluté curry s Garden Gourmet® Sensational™ Trhaným a boa bun s koriandrem.
Pro všechny na jednom místě
Nejen jídlo našich kuchařů bylo skvělé, ale celá akce se velmi povedla, i když ji provázelo ještě velmi horké letní počasí, které v Praze panovalo na začátku září. Akce každoročně nabízí nejen nezapomenutelný gastronomický, ale i kulturně-společenský zážitek v podobě dobré hudby a zajímavých vystoupení. Nás nejvíc těší, že zůstává otevřená všem typům B2B zákazníků.
Nejen potencionální, ale hlavně také naši stávající zákazníci, ať už se jedná o partnery z oblasti hotelového, nemocničního nebo školního prostředí, se můžou seznámit s našimi novinkami v praxi. Jsme rádi, že mnozí využívají možnost ochutnat, pro některé možná netradiční, kombinace našich produktů v různých úpravách a inspirují se tak k jejich využití ve vlastních provozech.
„Ceníme si toho, že můžeme pozvat velké množství různých typů našich zákazníků a představit jim tak novinky v praktickém provedení,“ doplňuje Radek Daníček.
Moc děkujeme organizátorům za perfektní akci a všem hostům za návštěvu, ochutnávku našeho menu a zpětnou vazbu na naše produkty. Těšíme se zase za rok!