Nápoje s ledem

Aktuální trendy: Vaše rychlá neformální restaurace

Inspirujte a zapojte vaše hosty pomocí vizuálních zážitků.

Restaurace se staly velmi společenskými místy, a aby ta vaše měla úspěch, musí být takzvaně fotogenická a musí mít i fotogenická jídla a nápoje. Až 45% zákazníků sdílí svoje zkušenosti online. Hosté, sdílející fotky na sociální sítě, mohou být účinným a přesvědčivým způsobem jak zvýšit návštěvnost svojí restaurace.

Nebojte se oživit atmosféru!

Pro mladší generace je zážitek jeden z nejdůležitějších faktorů při výběru restaurace. Pečování o zákazníky i v tomto směru vám zajistí jejich delší návštěvu a právě tento čas navíc znamená větší prodej. Navíc je nyní doba, kdy si lidé vše fotí a označují svojí polohu na sociálních sítích, díky čemuž se šíří podvědomí o vaší značce. Restaurace nemusí být jen o zážitkové gastronomii jako takové, ale také o ostatních zážitcích, které mohou hosty ve vaší restauraci potkat. Nikdy nepodceňujte atmosféru vašeho podniku. Pokud vytvoříte příjemnou atmosféru budou se k vám zákazníci vracet i během dne, kdy potřebují vyměnit kancelář za jiné místo na práci.

Vytvořte si fotogenickou restauraci, s barevnými pokrmy a nápoji

Majitelé restaurací mnohdy podceňují design jídla a nápojů. Nebojte se vytvořit nejen na talíři něco “cool”, aby všichni měli potřebu fotit a sdílet na sociálních sítích. Nechte, ať se vaše specialita táhne sociálními médii jako virus, který musí mít všichni na své “zdi” či profilu. Budete se divit kolik taková specialita může přitáhnout nových zákazníků.

Nepodceňujte své vlastní profily na sociálních sítích

Nemáte svůj vlastní profil?! Nejste jediný, ale buďte z těch, kdo ho mají. Je zajímavé, že 93% majitelů gastro provozů smýšlí o sociálních sítích jako o důležitých,ale i přesto 77% netráví téměř žádný čas nad profily svých podniků. Sociálními médii můžete přitáhnout zejména “Generaci Z”, která je už nyní velmi silnou kupní sílou. Tato generace vyrůstá již v technologicky řízeném světě a je digitálně závislá. Sociální sítě jsou plné fotek z restaurací, kaváren, bister atd a můžeme si všimnout, že u čím dál více mladších zákazníků. Sdílení těchto fotek nebo komentování je pro vás jeden z dalších kroků úspěšného podnikání.

K novým technologiích však tíhnou nejen mladí. Pokud tedy chcete posunout váš podnik na další úroveň, je třeba smýšlet s rychlou dobou a vcítit se do zákazníků. Prudký nárůst popularity vám tedy zajistí atraktivnost vašich sociálních sítí i celého podniku.