Nestlé Professional - jedeme v tom společně

Jedeme v tom společně

Vážíme si všech restaurací, bister a gastro provozů, které v tomto složitém období mají omezený provoz, vaří pro IZS nebo připravují stravu pro naše nejstarší občany. Všichni, kdo pracují v gastronomii vědí, že jejich práce je taková „povinnost“ a dělají svou práci srdcem.

Děkujeme !!!

Vzhledem k situaci, kdy se během pár dní Vaše denní tržby snížily až o 80 %, je potřeba efektivně nakupovat, ekonomicky zajistit provoz a minimalizovat zásoby na skladě. Každá restaurace má svůj koncept, jméno a zákazníky, kteří jsou zvyklí na daný standard a očekávají stejně tak kvalitní pokrmy, ať již z okénka vaší restaurace či v podobě rozvozu. Pokrmy musí být v menu boxu jako na talíři. Základem je dělat to co nejlépe umím a hosté to zajisté ocení.

Naše doporučení: kvalita a ekonomičnost

V dnešní době je spousta gastro dodavatelů, kteří mají v nabídce nejen kvalitní, hygienicky zpracované maso metodou sous-vide, zeleninové či bramborové přílohy, ale i fondy, vývary a omáčky.

  • Kvalitní produkty a suroviny
  • Nižší provozní náklady – rychlá příprava pokrmu, menší množství personálu
  • Minimalizování zásob na skladu (maso, omáčka, příloha, zelenina) oproti velkému množství surovin
  • Výběr surovin dle trvanlivosti – obzvlášť v případě nejistého počtu pokrmů

Jakým způsobem připravovat:

Vzhledem k situaci musíme brát v potaz to, že pokrmy jsou servírované v jednorázových krabičkách, termoboxech a jiných obalech, tudíž by se mělo menu (pokrmy) uzpůsobit dané situaci. Host si nejen chce pochutnat na Vámi doručeném pokrmu, ale pravidlo „jídlo se jí i očima“ platí i při take away.

  • Ready to eat – kompletní pokrm, který mohu po doručení konzumovat.
  • Ready to use –komponenty, které jsou profesionálně připravené a vakuově balené (steaky, pečená masa, omáčky, dipy, přílohy). Zákazník si dle času a možností dodělá již sám doma.

Do čeho servírovat:

Obaly bychom měli vybírat dle určitého druhu pokrmu tak, aby Vaše práce s přípravou nepřišla nazmar špatně zvoleným obalem a pokrm nebyl po doručení ve špatné kondici. Například dresing, omáčky nebo přílohy je vhodné servírovat zvlášť.

  • Jednorázové obaly – plastové, papírové, bio z cukrové třtiny, jednodílné, dvoudílné, třídílné, polévkové, salátové
  • Boxy svářené folií –pokrm vydrží několik dnů, menší riziko vylití omáček
  • Vakuovací sáčky – platí při způsobu „ready to use“

Rozvoz pokrmů – delivery společnosti vs. vlastní:

Pokud je to možné, tak vlastní. Nejen, že víte, kdy hostům pokrm dovezete a budete mít přehled o kvalitě Vašeho pokrmu, ale navíc ušetříte cca 30 % z ceny pokrmu, který si jako svůj poplatek společnosti účtují.

Platby:

Vzhledem k současné epidemické situaci je nejlepší variantou platba přes platební terminál nebo PayPal.

Rádi Vám zde budeme přidávat tipy, nápady a recepty, které Vám obzvlášť v tuto dobu mohou pomoci a budou respektovat zásady jednoduchosti, rychlosti, ekonomičnosti a využití surovin.

Jak komunikovat:

Změnila se vaše cílová skupina. Kde jsou teď vaši zákazníci a jak s nimi komunikovat?

Odpovědi a několik tipů najdete ve článku: Jak na (lokální) komunikaci v době koronavirové. 

 

„Jedeme v tom společně!“

Za Nestlé Professional tým

Jiří Středa Culinary advisor & executive chef

Jak Na Lokalni Komunikaci V Dobe Koronavirove

Jak na (lokální) komunikaci v době koronavirové

Situace je kritická, ale vy jste se rozhodli krizi čelit a vaříte dál?

Máme pro vás pár nápadů, jak přitáhnout co nejvíce zákazníků k vašemu podniku.