
- Novinky
- Aktuálně
Koncert Bena Cristovaa v O2 areně ve spolupráci s Garden Gourmet
V sobotu 1. října 2022 se v pražské O2 areně uskutečnil koncert Bena Cristovaa, kterého se zúčastnilo bezmála 17 tisíc diváků a ani šéfkuchaři Nestlé Professional Culinary Teamu nesměli chybět.
Koncertu předcházely několikaměsíční přípravy včetně zapojení ambasadora značky Garden Gourmet Bena Cristovaa do sestavování výsledného ryze veganského menu. Diváci si mohli pochutnat na senzačním veganském burgeru, veganských nugetkách, veganském thai red curry s kroketou z jasmínové rýže, grilovaném pak choi salátu s melounem a hoisin veganskými kuličkami nebo na veganských bao bun knedlíčcích s teriyaki ragú, zázvorovou okurkou a křupavou cibulkou. Členové Nestlé Professional Culinary Teamu Jiří Středa, Radek Daníček, Martin Hanzl a Miloš Kopal v dokonalé souhře spolu s personálem O2 areny připravili pro účastníky více než 4 500 pokrmů, které byly následně vydávány na 8 místech napříč celou arenou.
Šéfkuchaři Nestlé Professional Culinary Teamu si z akce odnesli plno pozitivních dojmů a inspirace. Atmosféra koncertu byla naprosto senzační a šéfkuchaři skoro nestačili přes nápor hostů vnímat dění kolem nich. Velké díky patří pořádající O2 areně, která nejenže zajistila kuchařský personál, ale i po celou dobu plánování a konání akce vycházela našemu týmu vstříc a vše proběhlo ve velmi příjemné, přátelské atmosféře.
Velkým přínosem akce bylo bezesporu představení značky Garden Gourmet mladším účastníkům. Ač je veganská strava novodobým trendem, lidé mladší 20 let dle reakcí nemají příliš velké povědomí o možnostech veganských pokrmů a produktech značky Garden Gourmet. Pro naše šéfkuchaře bylo milým překvapením, když zjistili, že mladšímu publiku přichystané pokrmy chutnaly a během koncertu se ke stánku vraceli. Stejně tak tomu bylo i u ostatních strávníků, kteří se zatím trendem rostlinné stravy nenechali strhnout.
Spolupráce Garden Gourmet a O2 areny v rámci koncertu ukázala, že o veganské alternativy pokrmů je stále větší a větší zájem. Akce dopadla nad očekávání všech pořádajících a ukázala, že podobný koncept má smysl i do budoucna. Velkým úspěchem je odkrytí značky a produktů Garden Gourmet nejen koncovým zákazníkům, ale i obchodním partnerům.
