Nestlé Professional - Aktuality ze světa kulinařiny a kávy

Novinky

Nechte se inspirovat novinkami ze světa kávy a kulinařiny.
Gastro Troja 2024

Gastro Networking Troja 2024

Ve středu 5. září 2024 se v Trójském pivovaru konal již osmý ročník akce Gastro Networking Troja, který představoval networkingové koktejlové odpoledne. Tato událost opět přitáhla pozornost mnoha předních dodavatelů a velkoobchodníků působících v gastro odvětví, kteří prezentovali své produkty a nabídky. Mezi stánky s kuchyňským vybavením, službami a obchody s jídlem a pitím nechyběl ani stánek naší společnosti Nestlé Professional.

Kurz Rostlinně

Obohacujeme gastronomii inovativními vzdělávacími kurzy

Stravování v celém světě, Českou republiku nevyjímaje, prochází výraznými změnami. Je potřeba, aby česká gastronomie držela krok s aktuálními trendy a každý host měl v restauraci možnost zažít skutečně uspokojivý gastronomický zážitek.  

Stánek GG O2 aréna

Garden Gourmet a Ben Cristovao opět ovládli O2 arénu

V pátek 10. listopadu se konal již druhý koncert Bena Cristovaa v O2 aréně, na kterém si mohli návštěvníci pochutnat na vymazlených receptech připravených kuchaři z Nestlé Professional. Tým našich kuchařů nabídl hostům výběr ze tří vegetariánských chodů vytvořených na základě produktů značky Garden Gourmet. Nic lepšího si návštěvníci koncertu nemohli přát! 

Makro Gastro Fest 2023 16ku9

Garden Gourmet® na Makro Czech Gastro Festu

V pražském O2 universu se od 4. do 6. května konal unikátní gastronomický festival Makro Czech Gastro Fest 2023, kde nechyběl ani Garden Gourmet®. Festivalu se zúčastnilo 15 tisíc hostů a vzbudil mimořádný zájem odborné veřejnosti i milovníků kvalitního jídla a pití. Součástí festivalu také bylo národní kolo prestižní gastronomické soutěže Bocuse d’Or, která přilákala známé tváře gastronomie a stala se atraktivní podívanou.

Nestlé professional Garden Gourmet Veganuary 2

Připravte se na Veganuary!

Leden je skvělou příležitostí pro novoroční předsevzetí, odlehčenou a bezmasou stravu. Začněte servírovat speciality připravené z Garden Gourmet® produktů na vaše obědové nebo večerní menu a buďte součástí kampaně „Veganuary“. Zaujmete tak rostoucí skupinu konzumentů rostlinné stravy – flexitariány, vegetariány i vegany.

Kampaň Veganuary je stejně tak jako loni také podpořena Veggie výzvou, kterou připravil ProVeg ve spolupráci se značkou Garden Gourmet®.

Vuna soutěž Starbucks

Kup v Starbucks salát s Vuňákem a vyhraj

Kup si v kavárně Starbucks salát Nicoise style s vynikajícím Vuňákem od Garden Gourmet a vyhraj skvělé dárky od Starbucks! Soutěž trvá od 17. 10. 2022 – do 31. 10. 2022.

rostlinně_sefkuchar_Garden_Gourmet

Rozhovor se Zdeňkem Křížkem z OREA Hotels, nejen o první rostlinné polopenzi

V dnešním článku Vám přinášíme rozhovor s šéfkuchařem Zdeňkem Křížkem, který se zasadil

o zavedení rostlinné polopenze v síti hotelů Orea. Jedná se o první rostlinnou polopenzi v České republice. Zdeněk Křížek má za sebou více jak 25 let praxe a spoustu cestování po světě, takže je celý rozhovor nabitý zajímavými a inovativními fakty o rostlinné stravě v Česku a ve světě, ale také tipy, jak využívat rostlinné suroviny i některé produkty značky Garden Gourmet, které se v poslední době těší velké oblibě.

soutěž jip a garden gourmet

Soutěž Garden Gourmet ve velkoobchodu JIP do 10.10.2022

Nakupte 1ks Garden Gourmet (2 kg nebo větší balení) ve velkoobchodu JIP (e-shop a ve vybraných cash&carry prodejnách) a můžete vyhrát gril nebo tričko s logem Garden Gourmet.  

Veganuary 2021

Je Váš podnik připravený využít potenciál veganského ledna naplno?

Leden je měsíc, kdy nešetříme předsevzetími. Po opulentních vánočních a novoročních hostinách nejeden labužník řeší zvýšenou váhu nebo zdravotní potíže. Leden je také ten nejlepší čas pro změnu stravovacích návyků. Jak doma, tak i v restauraci. Hlavním lákadlem vaší úspěšné nabídky se tak stane jídelní lístek s výběrem veganských a vegetariánských jídel. „Veganuary“, leden bez živočišných produktů, je trend sílící každým rokem. Letos jej podpoří kampaň Veggie Challenge , kterou připravil ProVeg ve spolupráci s Garden Gourmet.   

Rady Jak Promovat Rostlinne Prod

Propagace rostlinného menu

Výrobky na rostlinné bázi, jsou na trhu již nějakou dobu, takže mnozí z vašich hostů o nich již pravděpodobně slyšeli. Toto rostoucí povědomí (a v některých případech i preference) vám usnadní propagaci nových receptů. Zde je několik nápadů, které vám pomohou úspěšně zařadit rostlinné pokrmy i nápoje do vaší nabídky.

Šest Kroků K Úspěchu!

Jak zařadit rostlinná jídla do menu

Zákazníci ve vašem okolí už jistě alternativy masa vyhledávají, musíte jim dát vědět, že je nabízíte. K přilákání pozornosti k nové nabídce zvažte speciální označení restaurace a/nebo využití sociálních médií. Takové označení a pomoc s budováním rostlinné nabídky nabízí například inciativa Rostlinne.cz.

Vegani, vegetariáni - Zákazníci Nové Generace

Vegetarián, Vegan - Zákazníci Nové Generace

Co jedí flexitariáni, vegetariáni či vegani?

Novinky

Nenašli jste co hledáte?